Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.

Темы - dynamo

1
Вже з півмісяця по місту висять бігборди, що 26.08.2017 о 10 год. в М.Коцюбинську відбудуться обласні змагання з велоспорту на шосе:роздільний старт 10 км для школярів і 20 км для дорослих .Реєстрація  з 9 до 10 год. на центральній площі М.Коцюбинська.
2
Jaguar Land Rover позаботится о велосипедистах

Обновлено 20 Январь 2015




Jaguar Land Rover позаботится о велосипедистах. Jaguar Land Rover анонсировала еще одну суперпродвинутую систему, сопряженную с представленной недавно технологией прозрачных стоек — это так называемая Bike Sense, призванная, в первую очередь, обезопасить велосипедистов.

С другой стороны готовящаяся примочка, ясное дело, обезопасит автомобилистов. В любом случае, все дело в ужасающей статистике по ДТП с участием машин и великов в Великобритании — ежегодно в стране регистрируется порядка 19000 подобных случаев, на значительную часть которых приходится летальный исход (не говоря уж о частых травмах).
В JLR рассчитывают, что Bike Sense в будущем может несколько исправить ситуацию. С помощью набора спецдатчиков, и, самое главное, всяческих предупреждалок водителя. В их число входят индикация на стойках, торпедо и обшивках дверей (в случае обнаружения проезжающего мимо велосипедиста), само собой разумеющиеся пищалки и даже набор виброустройств. Такие планируется использовать в креслах (для подачи сигнала с помощью прикосновения к плечу), в педальном узле и даже во внутренних ручках дверей. Последняя система активируется во время стоянки автомобиля и предупреждает об опасности открывания двери, если позади движется байк (к слову о байках — Bike Sense умеет различать велосипед и мотоцикл; впрочем, смысл этой функции пока не ясен). В общем, Jaguar Land Rover продолжает удивлять и радовать супертехнологиями.

По материалам: avtohata.net
3
Дочка написала петицию, прошу всех поддержать, кого так же волнует эта проблема.

ЦитироватьСьогодні пересічний мешканець Чернігова не має змоги віддати на утилізацію відпрацьовану люмінісцентну лампу чи термометр, тому всі вони йдуть до сміттєзвалищ. Враховуючи популярність даних приладів така ситуація є катастрофічною для екології регіону! Ми виступаємо за створення пунктів прийому відпрацьованих люмінісцентних ламп та термометрів від населення в Чернігові!

В Україні діє 17 підприємств, які займаються утилізацією продуктів, що містять ртуть. Серед них 6 знаходяться на території сусідньої Київської області. Не дивлячись на це, в Чернігові й досі немає можливості цивілізовано і безпечно для навколишнього середовища та здоров'я утилізувати прилади, що містять ртуть!

Наші вимоги:
1. Створення у Чернігові пунктів прийому від населення відпрацьованих люмінісцентних ламп та термометрів.
2. Інформування наслення щодо адреси даного пункту/пунктів за допомогою ТБ, радіо, преси, зовінішньої реклами.
3. Надання гарантії, що зібрані лампи та термометри буде утилізовано згідно екологічних та санітарних норм.

Линк на петицию: http://chn.ge/1k53pVy
По возможности поделитесь линком с друзьями.
4
Німецькі "Рекомендації з організації руху велосипедного транспорту", котрі містять найновіші інженерні рішення у царині велоруху, вийшли в перекладі українською мовою. Шанс для велоактивістів?


"Рекомендації з організації руху велосипедного транспорту" (ERA) регулюють облаштування велосипедної інфраструктури в Німеччині. У певних федеральних землях ФРН вони є обов'язковими, інші на них орієнтуються. Нині завершений переклад цих рекомендацій українською мовою. Активісти велоруху сподіваються, що їхня публікація допоможе у запровадженні найновіших інженерних рішень у царині велосипедного руху в Україні та полегшить завдання українським проектувальникам.

Український переклад ERA, здійснений за підтримки німецького Товариства міжнародної співпраці (GIZ), доступний як в електронній версії, так і в друкованій - її можна замовити в Асоціації велосипедистів Києва (АВК). Активістка цієї організації Ксенія Семенова вважає, що німецький досвід "абсолютно прийнятний для України". "У нас немає розуміння і не проводяться дослідження того, яким чином треба організовувати рух велосипедистів", - каже вона. Тоді як переклад німецьких стандартів, за словами Семенової, - це хороший ґрунт для напрацювання власної нормативної бази.
Активістка Асоціації велосипедистів Києва Ксенія Семенова

Нема потреби "вигадувати велосипед"

"Під час підготовки до "Євро-2012" ми констатували, що можемо привнести інновативні процеси у планування і реалізацію транспортної системи в Україні", - розповідає керівник проекту "Консультування та створення управлінських потужностей для "Євро-2012" GIZ Матіас Брандт. Це стосується в тому числі велоруху. "У деяких містах Німеччини велосипедний рух перебирає на себе до 30 відсотків функцій громадського транспорту. Тут, в Україні, ця частка набагато менша", - порівнює Брандт.

Однак прогрес у створенні велоінфраструктури спостерігається і в Україні - особливо у Львові, а також у Києві та Донецьку, констатує представник GIZ. При цьому нема потреби "вигадувати велосипед". За словами Брандта, у деяких містах Європи велосипедний рух відіграє дуже важливу роль - тож і досвіду у них більше. "Ми разом з українськими колегами створюємо умови для використання цього досвіду в Україні", - наголосив він. За інформацією GIZ, німецькі рекомендації уже запроваджуються у кількох українських містах. Так, у Львові запланували побудувати близько 240 кілометрів велошляхів, у Києві - 140, у Донецьку - 80.
Піонери просування велоруху в Україну: Матіас Брандт (у центрі) та його команда

Головне - безпека та комфорт

Як розповів DW представник Загального німецького велосипедного клубу (ADFC) Вільгельм Германн, нове видання ERA було оприлюднене в Німеччині у 2010 році після тривалої дискусії фахівців. "Ці рекомендації відображають стан техніки, - зауважує він. - Це можуть бути окремі велодоріжки або захисні полоси на проїжджій частині. Це можуть також бути елементи, котрі стосуються паркування велосипедів". При цьому Германн підкреслив, що основними принципами організації велоруху є безпека і комфорт велосипедиста.

Однак розвиток техніки не стоїть на місці. У розмові з DW Вільгельм Германн означив, у якому напрямку розвивається велоінфраструктура у Німеччині. "Німецьке суспільство старіє - тому дедалі більше літніх людей пересуватимуться велосипедом. Ми вітаємо це. Але треба дивитися, може, вони потребують трохи ширших доріжок або мають якісь інші потреби - у порівнянні до молодших велосипедистів", - каже представник ADFC. Серед інших напрямків розвитку - активніше використання електровелосипедів, що збільшує швидкість руху, а отже, й створення швидкісних велошляхів.

На часі зміна української законодавчої бази

У різних містах України велоінфраструктура подекуди лише з'являється. Однак часом з'ясовується, що "новоспечені" велодоріжки мають несподівані зигзаги або несподівано обриваються. "На даний момент на рівні законодавства велосипедний рух в Україні не є загальновизнаним різновидом громадського транспорту. Це потрібно змінити", - пропонує Матіас Брандт.

На думку Ксенії Семенової, нині на державному рівні в Україні існує усвідомлення необхідності запровадження стандартів для планування велоінфраструктури. "Мені відомо, що нині в міністерстві регіонального розвитку планується розробка нових державних будівельних норм для вулиць та доріг, яка включатиме й оновлені стандарти велосипедної інфраструктури", - розповідає активістка та запевняє, що найближчим часом презентує переклад німецьких рекомендацій ERA в українському профільному міністерстві.

http://www.dw.de/німецькі-стандарти-організації-велоруху-тепер-доступні-українською/a-17163185?maca=ukr-rss-ukrnet-ukr-all-3816-xml
5
Начали дома сортировать мусор. Пока отдельно складываем бумагу и стекло (из пластиковых бутылок ничего не пьем). Для батареек поставили в подъезде ящик, так что туда могут складывать использованные батарейки все жители подъезда. За неделю насобирали 40 батареек!
дочь создала группу вконтакте, посвященную сортировке мусора: http://vk.com/ecochernigov - там пишет что и куда можно сдавать в Чернигове.
Приглашаем всех желающих и не равнодушных вступать в группу, правильно утилизировать мусор и поставить коробку для батареек в своем подъезде! (потом их надо отнести в "Адреналин" или "Світ рослин")
Информационная помощь приветствуется.