Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.

Сообщения - Alex Goz

586
Велоспорт / Re: Нормативы
18 октября 2011, 07:15:50
На чемпіонаті України точно дадуть. Також в командній гонці можна виконати, якщо з сильними їхати. Слава, ти проїдь 25 км за 0:32.00, а це не мало не багато середня швидкість 46,875 км/год, а виступити знайдеться де :P
587
Велоспорт / Re: Нормативы
17 октября 2011, 21:35:43
Вікові групи на змаганнях існують, так же як є молодші юнаки (дівчата), старші юнаки (дівчата), юніори, андери. Так і серед ветеранів є вікові групи. Але для виконання нормативу слід показати результат на одній з дистанцій незалежно від віку. Іноді вдається отримати звання за зайняте місце, показавши результат нижче нормативу (погана дорога, сильний зустічний вітер)
588
Я б рекомендував байк. Серед моїх велосипедів є і кросовий Leaderfox daft, придбаний у 2008 році. Велосипед в принципі доброї якості, особливо коли замінив передню вилку. Але.... По асфальту чи твердому грунту накат буде звичайно трохи кращий ніж у байка, хоче це матиме значення тільки у випадку участі в гонках, хоча якщо на байк поставити вузькі сліки то він йде по твердій поверхні також дуже добре. В гору, по сильнопересіченій місцевості, в крутих поворотах, по снігу, ожеледиці він відчуває себе значно гірше. Виступав на змагання з крос-кантрі, так значно кращі результати в мене виходили на стальному байку з жорсткою вилкою. В кросового більша маса, малий вибір шин, ободів, а спробуйте знайти вилку. Байк більш універсальний. Єдине, що це справжній кросовий: кермо "баранячі роги, відповідно кантиліверні гальма (як Nemez_a, чи КнязЪ_я. А так "кросовий байківської конфігурації" брати навряд чи варто.
589
Велоспорт / Re: Нормативы
17 октября 2011, 06:51:33
Ніякий вік не враховується і не може враховуватись. Є в нас в Чернігові одна компанія(я, правда до неї також вхожу), яка дуже любить вікові коефіцієнти. Борюсь, борюсь з цим маразмом, поки безуспішно, мабуть перестану виступати в їх змаганнях. Коефіцієнти взяті з лижного спорту, з Росії (де ще ніколи нічого розумного не придумали тому, що мене по їх коефіцієнтах порівнюють, наприклад, за фізичними можливостями з 9-ти річним хлопчиком, хіба не смішно) і ліплять їх однаково як у лижі, легку атлетику, плавання, велогонки. Повний маразм.
590
Велоспорт / Re: Нормативы
16 октября 2011, 19:35:12
КМС  10 км 0:15.00
       15 км 0:22.00
       20 км 0:30.00
       25 км 0:37.30
       30 км 0:44.00
       40 км 0:59.45



МС   25 км 0:32.00
      30 км 0:38.00
      40 км 0:51.00
      50 км 1:06.00
591
Так, організація на жаль через "Ж", ну й начхати, головне аби поганятись, позмагатись. Зауважу, що в лижних гонках організація ще гірша. Там "свої" можуть і зрізати, і порушувати правила (наприклад їхати вільним стилем, коли гонка оголошена класикою), і нагороджують о основному "своїх" незалежно від фактичного місця. Так, що в вело ще ненайгірше.
592
Шановне товариство, всім вам за винятком POp KoЯn_а до  SC ISD CUP,  далекувато, а тим більше до UCI-1 UCI-2 і не варто все так ускладнювати на трасі, починайте слід з простішого. От на наступні вихідні (8-9 жовтня) має бути, за останніми даними першість області з велокросу, ну по суті від велокросу там тільки назва, а фактично буде крос-кантрі от приїжджайте, візьміть участь в змаганнях і тоді проїхавши в змагальному темпі кіл п'ять ви оціните складність траси та свій клас "гонца". І подумаєте, чи варто ускладнювати, а то проїхавши з черепашою швидкістю трасу уже велемудро роздумувати як її ускладнити  :P :P :P.
593
"пиворэйсинг" цікавий стиль катання, слід взяти на озброєння :D
594
Болтушка / Re: С Днём Рождения!
12 сентября 2011, 21:38:08
Alata і  Fugitive! Вітаю З Днем народження! Міцного здоров'я, світлого кохання і всього найкращого!
595
Мій результат 31:18, середня 39,3 км/год.
596
Ну чому для галочки, да на байку чемпіоном не станеш, ну й що. Я теж не претендую на чемпіонське звання навіть у своїй віковій групі на шосері, з лежаком (хоча впризи надіюсь попасти), але все одно є суперники з яким слід поборотись. Так самой на байках, поборотись знайдеться з ким, тим більше, що зробили вікову групу аж 23-39. Це в принципі оправдано, тому, що у групі 30-39 можна було заїхати в призи навіть на байку і в напівсонному стані.
597
Технозона / Re: велокомп
13 августа 2011, 22:26:19
Спринтери-велосипедисти роблять ривок за рахунок лактатного механізму, а не фосфатного.
"ЧСС, лактат и тренировки на выносливость," - Одна з дійсно хороших книг, для розуміння процесу тренувань, сам читав і періодично заглядаю. Skyrider, якщо ти її читав, то до чого таке питання? В ній також досить доступно  написано про це?
598
Технозона / Re: велокомп
13 августа 2011, 20:32:36
Для початку системи енергозабезпечення м'язів:
Фостатна система: діє близько 10 секунд, для велосипедистів значення не має.
Киснева система: Тут енергозабезпечення здійснюється за рахунок окислення жирів та вуглеводів. Якщо з жирами все
просто: жири окислюються до вуглекислого газу й води, звичайно за участі кисню і запас їх в організмі дуже великий
(на 100-120 годин роботи). То з вуглеводами справа стоїть складніше: спочатку глюкоза (всі вуглеводи в організмі,
грубо кажучи перетворюються в глюкозу) окислюється без участі кисню в молочну кислоту (з виділенням енергії), потім
молочна кислота за участю кисню окислюється до вуглекислого газу й води такоє з виділенням енергії. Такий процес іде
коли робота невеликої інтенсивності і кисню вистачає. При великій інтенсивності кисню починає не вистачати і в
м'язах починає накопичуватись молочна кислота(лактат), отоді велосипедист відчуває біль в ногах, м'язи закислюються
і  їх потужність знижується.ЧСС (частота серцевих скорочень, це правильніше виражатись ніж частота пульсу) при якій
кисню починає не вистачати та починає ж накопичуватись молочна кислота називається лактатним порогом, або точкою
відхилення.Велосипедист під час змагань їде в основному на межі лактатного порогу, дещо перевищуючи його. Так як при максимальній потужності спортсмен здатний працювати лише близько тьох хвилин, не більше (робота на фініші, що
завершується спуртом). Їзда на велосипеді з ЧСС нижче 60 відсотків від максимальноїніякої користі в плані розвитку витривалості не дає. Їзда при ЧСС 60-65-70 відсотків використовується як відновнювальна, наприклад на другий  день після змагань чи інтенсивного тренування. Їзда при ЧСС 70-80 відсотків так зване аеробне тренування тут починається розвиток витривалості  (аеробних здібностей), до речі при такій інтенсивності в значній мірі згоряють жири.
Їзда при ЧСС 80-85 відсотків також аеробне тренування, але вже середньої інтенсивностіі енергія більше за рахунок
вуглеводів..Виже 85 відсотків то вже зони в які слід заходити тим, хто бажає досягти високих результатів в спорті.
Ана покатушках слід підтримувати ЧСС 70-8о відсотків, якщо ціллю ставиться скинути вагу, і 80-85 якщо хочеться
розвинути виривалість. До речі чому велосипедисти під'їдають? Власних запасів вуглеводів в організмі вистачає лише на 90 хв інтенсивної роботи, по їх закінченню використовується енергія жирів, але під час окислення жирів споживається значно більше кисню і не вдастя здійснити значне прискорення  чи тим більше спурт (тобто попрацювати в анаеробних (безкисневих умовах).
Щоб визначити максимальну ЧСС слід провести хорошу розминку, потім проїхати дуже швидко на протязі 4-5 хв і
здійснити після цього значне прискорення, максимальні цифри на пульсометрі й будуть максимальною ЧСС.
Поки що все на даний момент, муза капосна відлетіла, як прилетить знову може ще щось додам. На питання відповім навіть навіть без музи:)
599
Ну не знаю, сім'я з трьох людей, але використовується 7 велосипедів. Якщо можна то на всі.
600
Технозона / Re: велокомп
11 августа 2011, 22:18:36
Ну, про каденс для початку можна й коротко виразитись: частоту обертання педалей слід тримати в межах 90-100 об/хв. Вона сама оптимальна, щоб менше втомлюватись. Чим вища частота тим більше навантаження на серцево-судинну систему, але менше на ноги і навпаки. При індивідуальній гонці з роздільним стартом частота обертання педале нижча 75-90 об/хв. Тут можна міняти: заболіли ноги, поставив легшу передачу, щоб відпочили, захекався -- важчу щоб перевести дух. Відносно пульсометра якось зберусь з силами й напишу пізніше, матеріалу багатенько й слід продумати, що й як писати.