велокомп

Автор DOKTOP, 05 августа 2011, 20:39:27

« предыдущая - следующая »

Winny

Вообще про ЧСС и зоны материала в инете много. Если не ошибаюсь, то и у нас на форуме выкладывали ссылки. Поэтому желающие могли бы не полениться и найти.

Kollector

Цитата: Alex Goz от 11 августа 2011, 22:18:36
Чим вища частота тим більше навантаження на серцево-судинну систему, але менше на ноги і навпаки.
заболіли ноги, поставив легшу передачу, щоб відпочили, захекався -- важчу щоб перевести дух.
Кстати, интересная инфа.


Цитата: 3pac от 11 августа 2011, 22:40:00
Раз уж затронули эту тему, то может кто знает что у меня за фигня такая? Вобщем купил сигму спорт в велоэкстриме за 320грн, гдето 2 года назад, и на третий день там после небольшого дождя перестали показывать пару букв.. я впринципе уже привык, т.к. цифры показывает нормально, просто вода видать кудато попала там... если уже 2 года прошло, можна ли это еще исправить?
Полагаю, там как "мертвому - кадыло". Если не страшно - можешь раскрутить тупо "на повтыкать" мож увидишь че там такое. Только тогда с влагозащищенностью можешь попрощаться.

Но, скорее всего, там ниче не сделаешь. Такая текхника одноразовая, сломалась - выкинул.
Думаю, экранчик там не шлейфом, а специальной "резинкой/прокладкой" с платой соединен. В детстве с кучи поломанных тетрисов пару робочих был собрал, там таким же принципом экранчик соединялся. Цифры не показывает - поелозишь немного экранчиком по плате "чтоб попало" или прижмешь чуть сильнее и все работало.

Но это так, пальцем в небо.

Fan

Цитата: Winny от 11 августа 2011, 23:22:16
Вообще про ЧСС и зоны материала в инете много. Если не ошибаюсь, то и у нас на форуме выкладывали ссылки. Поэтому желающие могли бы не полениться и найти.
Winny,я так и поступлю, в принципе в интернете можно найти все, что касается велосипеда не заходя на этот форум.
Но прежде подожду ответа от Alex Goz.
Рыться по форуму  действительно лень.Хотелось бы тут почитать  об этом ( в теме - велокомп)

POp KoЯn

Цитата: 3pac от 11 августа 2011, 22:40:00
Раз уж затронули эту тему, то может кто знает что у меня за фигня такая? Вобщем купил сигму спорт в велоэкстриме за 320грн, гдето 2 года назад, и на третий день там после небольшого дождя перестали показывать пару букв.. я впринципе уже привык, т.к. цифры показывает нормально, просто вода видать кудато попала там... если уже 2 года прошло, можна ли это еще исправить?
Раскрути его неспеша-полностью, оценить что имеем, есле чтото видимое с дефектом можно исправить самому, или гуглить, часто раньше после дождя раскручивал по макс. и закидывал его на полку пускай полежит пару суток посохнет.

Alex Goz

Для початку системи енергозабезпечення м'язів:
Фостатна система: діє близько 10 секунд, для велосипедистів значення не має.
Киснева система: Тут енергозабезпечення здійснюється за рахунок окислення жирів та вуглеводів. Якщо з жирами все
просто: жири окислюються до вуглекислого газу й води, звичайно за участі кисню і запас їх в організмі дуже великий
(на 100-120 годин роботи). То з вуглеводами справа стоїть складніше: спочатку глюкоза (всі вуглеводи в організмі,
грубо кажучи перетворюються в глюкозу) окислюється без участі кисню в молочну кислоту (з виділенням енергії), потім
молочна кислота за участю кисню окислюється до вуглекислого газу й води такоє з виділенням енергії. Такий процес іде
коли робота невеликої інтенсивності і кисню вистачає. При великій інтенсивності кисню починає не вистачати і в
м'язах починає накопичуватись молочна кислота(лактат), отоді велосипедист відчуває біль в ногах, м'язи закислюються
і  їх потужність знижується.ЧСС (частота серцевих скорочень, це правильніше виражатись ніж частота пульсу) при якій
кисню починає не вистачати та починає ж накопичуватись молочна кислота називається лактатним порогом, або точкою
відхилення.Велосипедист під час змагань їде в основному на межі лактатного порогу, дещо перевищуючи його. Так як при максимальній потужності спортсмен здатний працювати лише близько тьох хвилин, не більше (робота на фініші, що
завершується спуртом). Їзда на велосипеді з ЧСС нижче 60 відсотків від максимальноїніякої користі в плані розвитку витривалості не дає. Їзда при ЧСС 60-65-70 відсотків використовується як відновнювальна, наприклад на другий  день після змагань чи інтенсивного тренування. Їзда при ЧСС 70-80 відсотків так зване аеробне тренування тут починається розвиток витривалості  (аеробних здібностей), до речі при такій інтенсивності в значній мірі згоряють жири.
Їзда при ЧСС 80-85 відсотків також аеробне тренування, але вже середньої інтенсивностіі енергія більше за рахунок
вуглеводів..Виже 85 відсотків то вже зони в які слід заходити тим, хто бажає досягти високих результатів в спорті.
Ана покатушках слід підтримувати ЧСС 70-8о відсотків, якщо ціллю ставиться скинути вагу, і 80-85 якщо хочеться
розвинути виривалість. До речі чому велосипедисти під'їдають? Власних запасів вуглеводів в організмі вистачає лише на 90 хв інтенсивної роботи, по їх закінченню використовується енергія жирів, але під час окислення жирів споживається значно більше кисню і не вдастя здійснити значне прискорення  чи тим більше спурт (тобто попрацювати в анаеробних (безкисневих умовах).
Щоб визначити максимальну ЧСС слід провести хорошу розминку, потім проїхати дуже швидко на протязі 4-5 хв і
здійснити після цього значне прискорення, максимальні цифри на пульсометрі й будуть максимальною ЧСС.
Поки що все на даний момент, муза капосна відлетіла, як прилетить знову може ще щось додам. На питання відповім навіть навіть без музи:)

skyrider

Цитата: Alex Goz от 13 августа 2011, 20:32:36
Фостатна система: діє близько 10 секунд, для велосипедистів значення не має.
Гм... А как же спринтеры? ::)

Fan, в качестве хорошего введения в тему советую почитать книгу ЧСС, лактат и тренировки на выносливость, а не искать информацию по крупицам на форумах.

Alex Goz

Спринтери-велосипедисти роблять ривок за рахунок лактатного механізму, а не фосфатного.
"ЧСС, лактат и тренировки на выносливость," - Одна з дійсно хороших книг, для розуміння процесу тренувань, сам читав і періодично заглядаю. Skyrider, якщо ти її читав, то до чого таке питання? В ній також досить доступно  написано про це?

Fan

skyrider, не то, чтобы я искал информацию , меня это даже мало интересовало(до недавних пор), но всё ровно спасибо, обязательно прочту( чего и всем советую).