Посоветуйте кассету для шоссера

Автор flopix, 30 июня 2014, 10:07:08

« предыдущая - следующая »

flopix

Недавно купил шоcсейник Giant Defy 3

http://www.giant-bicycles.com/en-us/bikes/model/defy.3/14807/66176/#specifications

Особых претензий нет, но не хватает кассеты для подбора комфортной передачи.. Производитель по каким то неведомым причинам решил туда влепить MTB кассету SRAM PG950 11x32, 9-speed. Вес 370 гр.

Половиной больших звезд я никогда не пользуюсь, ну не знаю зачем нужны они в нашей не горной местности для езды по асфальту. Лучше бы было меньше отличие в количестве зубьев между соседними мелкими звездами.

Посоветуйте на что можно заменить чтобы не пришлось менять перекидку.
Ну и кто в теме объясните зачем могли влепить такую кассету в шоссейник.

Спасибо.

Ranger Pacific

Маленькая звезда не меньше 12, большая не больше 25. Вот 12-23 и 12-25 самое оптимальное.

dynamo

[
Цитироватьquote author

Половиной больших звезд я никогда не пользуюсь, ну не знаю зачем нужны они в нашей не горной местности для езды по асфальту. Лучше бы было меньше отличие в количестве зубьев между соседними мелкими звездами.
[/quote]
Производитель не знал, что в Чернигове нет гор. Если доведется заехать в Карпаты,то большие шестеренки будут совсем нелишние. Возможны и  варианты труднопроходимого рельефа. Можно подобрать варианты количества зубьев в передних шестернях, чтобы переключение с передней меньшей на большую соответствовало передаче посредине между двумя соседними задними шестернями.Даже для участия в гонках реально хватает всего 4-х шестерен через два зуба. Шестерни через зуб надо только для командной гонки, которые в Чернигове уже не проводятся лет 25.

Alex Goz

Що-о-о-о-о????!!!! На шосер вистачить 4 зірочки через зуб??? А Ви ганялись???.  Найкращий варіант Shimano Tiagra 12X23 там ідуть передачі 12-13-14-15-16-17-19-21-23. Дещо гірший 12Х25 там 12-13-14-15-17-19-21-23-25, зірочки на 16 зубів в певні моменти буде не вистачати. І не думайте, що допоможе перемикання на системі. Це не байк, тут співвідношення в основному 52-39, перепад великий. Не знаю, що можна робити на шосері в Карпатах (якщо це не гонка), але в такому разі (подорожі) слід ставити касету від МТВ з іншим цепом звичайно.

Alex Goz

Можна взяти й касету SunRace, вона хоч і нижчого рівня, але перемикаються передачі добре, а от BBB не раджу - там перемикання передач - кошмар.

dynamo

01 июля 2014, 07:21:20 #5 Последнее редактирование: 01 июля 2014, 07:29:04 от dynamo
Цитата: Alex Goz от 30 июня 2014, 20:25:46Не знаю, що можна робити на шосері в Карпатах (якщо це не гонка)
Звичайно, шановний Олександре, не обов"язково їхати до Карпат, хороші підйомчики можна знайти і в Чернігові. Мені цікаво, на якій найвищій передачі Ви долаєте підйом на шосейній велотрасі "Динамо" (кільце 1,75 км) на Старій Подусівці( аналогічна трасі в Крилатському, де проводилася шосейна гонка на Олімпіаді-80), якщо рухатися проти годинникової стрілки?

16081989

11х23 или 12х25 бери и не ошибешься. Все  торчки  можно выехать на  53х19, а для большего комфорта можно скинут ьспереди на  39ю.

Alex Goz

01 июля 2014, 21:50:23 #7 Последнее редактирование: 01 июля 2014, 22:16:15 от Alex Goz
    1.  Мова ж ішла про туристичну поїздку в Карпати., а не тренувальний збір. Справа не в передачі, можна поставити на шосер байківську касету і перекидку з довгою лапкою. Але все одно подорожувати буде не комфортно і шкідливо для велосипеда, (проколи, колеса уб'ються.)
    2. Мені не знайома в Чернігові шосейна велотраса Динамо. Щось її серед наших ніхто й не згадував. Пошукаю, спробую.

Alex Goz

Для dynamo:

Кільце не шукав, не було можливості. Але... в середу 02.07 поїхав на тренування в сторону Славутича з метою попрацювати на важких передачах.

Болдину гору виїхав досить легко на 53Х16, не встаючи з сидіння, иожна було б й важчу, але ж був лише початок тренування. По місту 53Х15, далі за містом від  стовпчика 6 км - 53Х13, 53Х12. Зрідка 53Х14, якщо каденс падав нижче 60 об/хв., до стовпчика  31 км час 0:44.47 (дист 25 км), розворот і назад, до 6 км їхав виключно на 53Х12, час від 31 км до 06 км 0:40.12.  В результаті по трасі на дистанції 50 км: час 1:24,59 середня швидкість по компу 35, 6 км год (розрахункова 35,3 км год,  все таки там на якусь сотню метрів більше 50 км) середній пульс 135 уд/хв., особливо й не втомився. Всього за тренування: дист 64 км, час 1:54.27. За низ руля не брався жодного разу, гірки по трасі  відпрацьовував встаючи на педалі. Виїхав десь о 18.30, погода була практично безвітряна, так легкий боковий вітерець. На другий день хотів повторити приблизно теж саме, але через 10 км виявив, ща забув взяти насос, епт... епт... епт!!!!!  та й повернувся на базу.

dynamo

Цитировать
Цитата: Alex Goz от 05 июля 2014, 09:03:08
Для dynamo:

Кільце не шукав, не було можливості.
Кільце знаходиться в сосновому лісі -150м по лісовій дорозі чи по стежці від дороги яка йде від перехрестя вул.Гагаріна і пров.Спортивного (світлофор біля школи-інернату) до селища Астра, за бетонним парканом біля опори ЛЕП відразу направо.

ЦитироватьБолдину гору виїхав досить легко на 53Х16, не встаючи з сидіння,  53Х13, 53Х12. Зрідка 53Х14, якщо каденс падав нижче 60 об/хв., до стовпчика  31 км час 0:44.47 (дист 25 км), розворот і назад, до 6 км їхав виключно на 53Х12,
Вражений Вашими фізичними даними, але виходячи з власного життєвого досвіду не радив би основній масі велолюбителів захоплюватися великими передачами- ой як зараз болять колінні суглоби і які недешеві мазі і розтирання, наколінники, без яких уже неможливо і кроку ступити.

Alex Goz

Велолюбителям на високих передачах їздити не раджу це їм нідочого, новачкам у велогоні також, недарма гонщикам до 18 років максимально дозволена передача 46Х14. Але як елемент підготовки 2-3 рази на тиждень використовую. Сьогодні теж повторив в дещо "покащеному вигляді" Дистанція 100 км, час 2:56.09. На Болдину гору заїхав на 53Х15, уже відчувалась неефективність на такій передачі. Відрізок траси поза містом (в сорону Славутича) знову на таких же передачах- 86, 5 км 2:27.37, середня швидкість по компу 35,1 км/год, розрахункова 35,2 км/год. Сьогодні, блін, на зворотному шляху зустрічний вітерець заважав. Туди час по трасі 1:12.40, назад 1:14.57. Середній пульс 146 уд/хв.

flopix

Всем спасибо. Взял кассету Shimano Tiagra 12X23.

Перекидка из за MTB предыдущей кассеты стоит с длинной лапкой. Критично ее менять на короткую или так можно поездить?

Alex Goz

В кожному конкретному випадку буває по-різному, так що іноді важко й пояснити чому не працює. Варто  спробувати поїздити.

dynamo

Для їзди по шосе довга лапка просто важить на декілька грам більше -от і вся різниця. Їзджу на МТБ касеті з шосейною перекидкою, з короткою лапкою, на шосе працює нормально,але при їзді по високій траві забивається травою.

Winny

Проблема несколько в ином. Чем больше разница между наименьшей и наибольшой звёздами, тем длиннее должна быть лапка. У шоссейной кассеты разница между крайними звёздами намного меньше МТБ-шной. Соответственно, длинная лапка будет нормально работать с шоссейной кассетой, а вот короткая лапка с МТБ-шной кассетой - нет. По крайней мере в крайних положениях будут проблемы.